АПВУ оголошує відбір на посаду Керівника та членів Експертно-методичної ради Центру підготовки та підвищення кваліфікації приватних виконавців
Рішенням Ради приватних виконавців України № 71 від 28 червня 2024 року було затверджене Положення про Центр підготовки та підвищення кваліфікації приватних виконавців.
Центр підготовки та підвищення кваліфікації приватних виконавців (далі – Центр) є постійно діючим органом Асоціації приватних виконавців України, утвореним з метою забезпечення процесу підвищення кваліфікації приватними виконавцями.
Основними завданнями Центру є: • адміністрування процесу підвищення кваліфікації; • організація заходів з підвищення кваліфікації; • акредитація сторонніх операторів підвищення кваліфікації; • адміністрування інформаційного модулю «Підвищення кваліфікації»; • ведення обліку та звітності підвищення кваліфікації.
Вимоги до Керівника Центру: фахівець у сфері примусового виконання рішень та/або з досвідом науково-педагогічної діяльності.
З метою навчально-методичного забезпечення діяльності Центру при ньому діє Експертно-методична рада у складі п’яти осіб.
Вимоги до члена Експертно-методичної ради: приватний виконавець, який здійснює діяльність не менше трьох років та має науково-педагогічний досвід, а також визнаний фахівець та науковець у сфері примусового виконання рішень.
Якщо Ви бажаєте долучитися до роботи Центру підготовки та підвищення кваліфікації приватних виконавців у якості Керівника Центру чи члена Експертно-методичної ради просимо у строк до 25.09.2024 року надати підтвердження відповідності вказаним вимогам на електронну адресу Секретаріату АПВУ: sekretariat.apvu@gmail.com.