1. Цей Порядок визначає форми, критерії, підстави та розмір надання благодійної допомоги членам, працівникам Асоціації приватних виконавців України та членам їхніх сімей, постраждалим внаслідок збройної агресії Російської Федерації та військових дій на території України, надзвичайних ситуацій, катастроф, збройних конфліктів і нещасних випадків, інших складних життєвих обставин (далі – благодійна допомога).
2. Членами сім'ї для цілей цього Порядку є дружина, чоловік, які не одружилися вдруге, батьки, дід та баба (якщо батьки померли), неповнолітні діти, повнолітні діти з інвалідністю.
3. Благодійна допомога надається з урахуванням таких критеріїв і черговості:
1) у першу чергу благодійна допомога надається сім'ї загиблого;
2) у другу чергу благодійна допомога надається особі, яка: отримала поранення, травми, інші тяжкі ушкодження здоров'я;
особі, яка потребує медичної допомоги, невідкладного лікування (госпіталізації) внаслідок загострення хронічних або інших важких захворювань, що становлять небезпеку для життя, та/або забезпечення необхідними лікарськими засобами для такого лікування або придбання лікарських засобів для підтримання нормальної життєдіяльності;
3) у третю чергу благодійна допомога надається особі, яка втратила житло, яке слугувало місцем постійного проживання, внаслідок його повного або часткового руйнування, для невідкладного його відновлення (відбудови), за умови відсутності у власності іншого придатного для проживання житла.
4) у четверту чергу задовольняються всі інші потреби.
4. Для отримання благодійної допомоги особи, визначені у пункті 1 цього Порядку, мають звернутись із відповідною заявою до Благодійного фонду Асоціації приватних виконавців України (далі - БФ АПВУ), яка подається у довільній формі на електронну адресу:
sekretariat.apvu@gmail.com. У заяві вказується розмір запитуваної благодійної допомоги або орієнтовний його розрахунок.
5. До заяви про отримання благодійної допомоги додаються такі документи:
- копія паспортного документа, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- довідка з банку про реквізити банківського рахунку отримувача благодійної допомоги.
6. До заяви заявник також додає у разі наявності документи, що підтверджують необхідність в отриманні благодійної допомоги (свідоцтва, довідки, виписки, фото- та відео матеріали тощо).
7. Рішення про надання благодійної допомоги приймається Наглядовою Радою БФ АПВУ індивідуально у кожному випадку на підставі розгляду відповідного звернення (заяви) особи, яка звернулась за отриманням благодійної допомоги, та з урахуванням критеріїв та черговості надання благодійної допомоги, визначених цим Порядком, суми залишку коштів на рахунку БФ АПВУ.
8. Розмір та форма надання благодійної допомоги визначається у кожному конкретному випадку з урахуванням територіальності проведення активних бойових дій на території України, потреб заявника, його матеріального стану.
9. За результатами розгляду звернення Наглядова Рада БФ АПВУ має право прийняти рішення надання благодійної допомоги, про відмову у наданні благодійної допомоги, надати допомогу в меншому, ніж зазначено у зверненні, розмірі.
10. Благодійна допомога надається за рахунок залучених добровільних внесків та пожертвувань фізичних та юридичних осіб, резидентів та нерезидентів України, міжнародних організацій у вигляді грошових надходжень, як у національній, так і в іноземній валютах, майна та інших матеріальних цінностей.
11. Виплата грошової благодійної допомоги може здійснюватися шляхом оплати товарів та послуг або шляхом перерахування коштів безпосередньо на рахунок, відкритий у банку на ім'я отримувача благодійної допомоги або члена його сім'ї, іншої особи, яка звернулась в їхніх інтересах.
12. Зміни та доповнення до цього Порядку можуть бути внесені Наглядовою Радою БФ АПВУ.