Захід триватиме з 9:00 26 березня 2025 року до 17:00 28 березня 2025 року.
З’їзд буде проведено за допомогою технічних засобів, шляхом опитування делегатів за допомогою сервісу електронних документів PAPERLESS.
Реєстрація делегатів відбуватиметься шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на документ із затвердженням запропонованого порядку денного.
Зареєстрованим вважатиметься делегат, який наклав кваліфікований електронний підпис на документ «Про затвердження порядку денного».
Делегати, які мають намір внести пропозиції щодо змін до запропонованого порядку денного, мають повідомити про це на офіційну електронну адресу Асоціації приватних виконавців України не пізніше 18:00 24.03.2025 року.
Делегати зобов’язані зареєструватись на З’їзд шляхом накладення КЕП до 18:00 26 березня 2025 року.
Делегати З’їзду голосують в опитуванні віддавши свої голоси «ЗА», рішення вважається прийнятим, якщо за питання порядку денного проголосувало більшість делегатів зареєстрованих на З’їзді шляхом накладення КЕП на відповідний документ.
Делегати, які НЕ наклали КЕП на документи з питань визначених в порядку денному, вважаються такими, що проголосували «ПРОТИ».
З’їзд вважається закритим з прийняттям відповідних рішень о 17:00 28.03.2025 року.
Секретарем З’їзду призначено Сидорчука Андрія Анатолійовича.
Проєкт порядку денного чергового З’їзду приватних виконавців України:
1. Про внесення змін до реєстраційних даних про юридичну особу, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань, з метою виконання Стратегії розвитку АПВУ на період до 2029 року.
2. Про внесення змін до кошторису Асоціації приватних виконавців, додавши графу витрат «Допомога приватним виконавцям, які здійснюють функції тимчасового приватного виконавця», визначивши, що сума допомоги визначається окремим рішенням РПВУ.
3. Про внесення змін до кошторису в розділ «НАДХОДЖЕННЯ» – отримання грантових коштів.
4. Про внесення змін до кошторису в розділ «ВИТРАТИ» – використання грантових коштів.
З’їзд буде проведено за допомогою технічних засобів, шляхом опитування делегатів за допомогою сервісу електронних документів PAPERLESS.
Реєстрація делегатів відбуватиметься шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на документ із затвердженням запропонованого порядку денного.
Зареєстрованим вважатиметься делегат, який наклав кваліфікований електронний підпис на документ «Про затвердження порядку денного».
Делегати, які мають намір внести пропозиції щодо змін до запропонованого порядку денного, мають повідомити про це на офіційну електронну адресу Асоціації приватних виконавців України не пізніше 18:00 24.03.2025 року.
Делегати зобов’язані зареєструватись на З’їзд шляхом накладення КЕП до 18:00 26 березня 2025 року.
Делегати З’їзду голосують в опитуванні віддавши свої голоси «ЗА», рішення вважається прийнятим, якщо за питання порядку денного проголосувало більшість делегатів зареєстрованих на З’їзді шляхом накладення КЕП на відповідний документ.
Делегати, які НЕ наклали КЕП на документи з питань визначених в порядку денному, вважаються такими, що проголосували «ПРОТИ».
З’їзд вважається закритим з прийняттям відповідних рішень о 17:00 28.03.2025 року.
Секретарем З’їзду призначено Сидорчука Андрія Анатолійовича.
Проєкт порядку денного чергового З’їзду приватних виконавців України:
1. Про внесення змін до реєстраційних даних про юридичну особу, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань, з метою виконання Стратегії розвитку АПВУ на період до 2029 року.
2. Про внесення змін до кошторису Асоціації приватних виконавців, додавши графу витрат «Допомога приватним виконавцям, які здійснюють функції тимчасового приватного виконавця», визначивши, що сума допомоги визначається окремим рішенням РПВУ.
3. Про внесення змін до кошторису в розділ «НАДХОДЖЕННЯ» – отримання грантових коштів.
4. Про внесення змін до кошторису в розділ «ВИТРАТИ» – використання грантових коштів.