Новини АПВУ
Новини Асоціації

Увага! Вакансія!

Асоціація приватних виконавців України оголошує вакансію юрисконсульта-діловода.

Необхідні навички:
  • Вміння лаконічно формулювати думки
  • Аналітичне мислення
  • Навички ділового письма
  • Вміння працювати з комп'ютером і оргтехнікою (MS Office, сканер, email, google drive тощо)

Обов'язки:


Блок 1. Правова експертиза та аналіз (25% робочого часу)
Правова експертиза цивільно-правових договорів та інших документів, що подаються на підпис керівнику.
Участь у розробці документів правового характеру
Довідково-інформаційна робота із законодавства
Моніторинг змін чинного законодавства, у тому числі проектів законів та інших нормативно-правових актів у сфері примусового виконання рішень, що вносяться/розробляються до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади.
Моніторинг і аналіз висновків Верховного Суду у справах, що стосуються примусового виконання рішень
Аналітично-довідкова робота, підготовка для керівництва довідкової інформації щодо законодавства.

Блок 2. Звернення громадян (50% робочого часу)
Своєчасний та якісний розгляд заяв, скарг, звернень фізичних та юридичних осіб щодо статутної діяльності організації.
Своєчасний розгляд звернень (скарг) фізичних та юридичних осіб щодо проведення Радою приватних виконавців України перевірки діяльності приватного виконавця з питань, віднесених до її компетенції.
Підготовка проектів відповідних документів.

Блок 3. Ведення діловодства (20% робочого часу)
Складання проектів організаційно-правових та розпорядчих документів організації, наказів та розпоряджень керівника організації, у тому числі з кадрових та організаційних питань
Ведення діловодства організації, збереження документів відповідно до затвердженої номенклатури справ
Реєстрація та відправка вихідної кореспонденції (Укрпоштою, Нова поштою, електронною поштою) та прийом ы реєстрація вхідної

Блок 4. Претензійно-позовна робота та інше (5% робочого часу)
Складення проектів позовних заяв, відзивів, пояснень третьої особи тощо у судових справах, учасником яких є АПВУ.
За дорученням керівництва представництво інтересів АПВУ в судах та інших органах і установах.
Оформлення і подання на державну реєстрацію змін до статутних документів організації.
Виконує інші доручення керівництва організації.

Робота в офісі АПВУ за адресою: м. Київ, вул. Преображенська, 23, офіс 31.
Графік роботи: Пн.-Пт. з 9:00 до 18:00
Розмір заробітної плати визначається за результатами співбесіди.

Якщо Ви маєте бажання долучитися до команди АПВУ і розбудови інституту приватних виконавців в Україні - надсилайте своє резюме на адресу електронної пошти sekretariat.apvu@gmail.com.