Основні етапи професійної діяльності:
Досвід роботи в органах державної виконавчої служби -12 років.
2003-2007 - Відділ державної виконавчої служби Кіровського районного управління юстиції м. Дніпропетровська, посада - державний виконавець;
2007 - 2009 - Кіровський відділ державної виконавчої служби
Дніпропетровського міського управління юстиції, посада - заступник начальника відділу;
2009 - 2010 - Красногвардійський відділ державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції, посада - начальник відділу;
2010 - 2014 - Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Дніпропетровській області, посада - начальник відділу.
30.05.2017 - отримав посвідчення приватного виконавця виконавчого округу Дніпропетровської області.
З 17.08.2017 по теперішній час здійснюю діяльність приватного виконавця виконавчого округу Дніпропетровської області.
Участь у самоврядуванні приватних виконавців:
У жовтні 2017 року рішенням про результати таємного рейтингового голосування установчого з'їзду приватних виконавців Дніпропетровської області обраний на посаду Голови Ради регіону.
У жовні 2020 року рішенням чергового з'їзду приватних виконавців Дніпропетровської області повторно обраний на посаду Голови Ради регіону.
2017 - 2019 - член Дисциплінарної комісії приватних виконавців за квотою Асоціації приватних виконавців України.
З 2019 по теперішній час - член Кваліфікаційної комісії приватних виконавців за квотою Асоціації приватних виконавців України
Участь у законотворчій діяльності:
З початку 2020 року був учасником спільної робочої групи АПВУ та Міністерства юстиції України по опрацюванню проекту Закону України №3609 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо примусового виконання судових рішень і рішень інших органів». Брав активну участь у здійсненні комплексу заходів по роботі із законопроектами №3609, №3726 та №5660, а саме у підготовці зауважень та пропозицій, робочих зустрічах із Народними депутатами України задля висловлення позиції приватних виконавців по даним законопроектам.
Мотивація
Одним із головних завдань сьогодення в становленні правової України є створення незалежного, потужного і дієвого інституту приватного виконання рішень.
Не потребує зайвого пояснення бажання правника жити в правовій державі та приймати участь у формуванні нових правових інституцій. Так, одним із перших мені випала честь успішно скласти кваліфікаційний іспит і стати до професії приватного виконавця на самому початку формування та становлення в Україні інституту приватного виконання рішень. Завдяки цьому досвіду для мене очевидні як сильні, так і слабкі сторони процесу доступу до професії приватного виконавця.
Враховуючі сучасні потреби реформування судової системи, зокрема, належного функціонування інституту приватного виконання, порядок доступу до професії приватного виконавця було врегульовано на законодавчому рівні, тому саме Кваліфікаційна комісія приватних виконавців повинна сприяти встановленню відповідності кандидата, який має намір здійснювати діяльність приватного виконавця, критеріям високого рівня фахової підготовки, професійної етики та доброчесності. Добір достойних кандидатів та надання доступу до професії приватного виконавця - це вкрай важлива місія, саме від цього етапу залежить довіра до професії та її чистота, ефективність та професіоналізм виконання рішень, а значить і здійснення правосуддя в державі.
Разом з тим, очевидно, що на даний час доступ до професії є повільним і неефективним. Зміни правил, які час від часу вносить Міністерство юстиції України в порядок допуску до професії, довели свою нікчемність, оскільки не є комплексними. Тестові завдання залишаються застарілими, не оновлюються та відсутні у вільному доступі. Третій етап кваліфікаційного іспиту (практичне завдання) за своєю суттю не є анонімним тестуванням.
Тож, на моє глибоке переконання, негайного оновлення потребують тестові завдання, а практичне завдання мас бути повністю автоматизованим. Запровадження процедури апеляційного перегляду результатів іспиту забезпечить особам, які не склали іспит, можливість переконатися в об'єктивності своїх результатів.
Вважаю, що мої знання і професійний досвід, прагнення до постійного саморозвитку та самовдосконалення, а також не реалізований у повній мірі потенціал, зможуть принести нові конструктивні зміни та позитивно вплинути на процеси доступу до професії приватного виконавця.
Така робота вимагає як системності підходу до порядку проведення іспитів та формування тестових завдань, так і запровадження регламенту роботи органу, визначення порядку прийняття рішень та їх обґрунтованості. Розуміння цих процесів і наявність відповідного правничого досвіду, а також активна громадянська позиція, мотивує продовжити роботу у складі Кваліфікаційної комісії за для всебічного забезпечення конкурентоздатного, достойного розвитку професії приватного виконавця в Україні.